0

English Time 1 Storybook _ Annie and the Map

دسته بندی
گارانتی
سلامت فیزیکی
وضعیت
موجود در انبار

ویژگی های محصول

وزن: نویسنده: setsuko toyama

ناشر: oxford uiversity press

CD و DVD همراه: دارد

نوع جلد: Paperbacke (شومیز یا نرم)

تعداد صفحات: 41

قطع: (اندازه)
وزیری:  (17cm*23cm)

شابک: 9.78E+12

Original price was: ۷۵,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۴,۹۰۰ تومان.
Original price was: ۷۵,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۴,۹۰۰ تومان.
تحویل اکسپرس
پرداخت امن آنلاین
ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی آنلاین

نقد و بررسی
اجمالی

توضیحات

آشنایی با کتاب Annie and the map – English time 1 storybook

برای اینکه افراد علاقه مند به زبان انگلیسی آرام آرام و مرحله به مرحله، توانایی خواندن و نوشتن خود را در زبان انگلیسی زیاد کنند؛ استفاده از کتب داستانی به زبان انگلیسی پیشنهاد می شود. مهم ترین نکته در این روش یادگیری این است که شخص، نکات جدید و جایگاه استفاده از آن کلمات را فراخواهد گرفت. زیرا کلمات تازه در روند داستان از سوی نویسنده استفاده شده و باعث ایجاد یک گروهی از کلمات جدید در ذهن خواننده می شود. این کلمات در زمانی که خواننده با داستان رابطه برقرار کند، در گوشه ای از ذهن او حک خواهد شد. در این روش، شخص زبان انگلیسی را با ساختار و کاربرد کلمات و جملات می آموزد. در نتیجه در طی مدت زمانی؛ کاملا مانند یک شخص انگلیسی از آن جملات استفاده خواهد کرد.

مجموعه کتاب داستان های کودکانه  کتاب Annie English time

کتاب انگلیش تایم در واقع یک مجموعه کامل در شش سطح است که در این سطوح از داستان های بسیاری براساس Communicative Approach  منتشر شده است. در هر سطح از کتاب از یک داستان که برای افرادی که در پایه ابتدایی قصد آموختن زبان انگلیسی را دارند، بیان شده و این کتاب در اصل برای کودکان نوشته شده است. سعی نویسنده کتاب بر این بوده که مخاطب او زبان انگلیسی را مانند زبان مادری خود یاد بگیرد. نحوه تدریس کتاب به شکل طبیعی و آرام جلو می رود. در این بین به مخاطب خود امکان انجام حل تمرین را نیز می دهد. یکی از مهم ترین هدف های این کتاب در این است که مخاطب تمامی مهارت های لازم در بخش شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن زبان انگلیسی را به کمک فعالیت های که در کتاب آمده است، بیاموزد و برای او جذاب و دلنشین باشد. کتاب انگلیش تایم در هر سطح خود حاوی این موارد است:
  • CD صوتی
  • کتاب کار
  • کتاب کار با تمرین آنلاین
  • CD  صوتی کلاسی
  • کتاب معلم به همراه یک CD نرم‌افزار بانک سوالات و تمرین آنلاین
  • کارت‌های تصویری
  • پوستر دیواری
  • نرم افزار itools
سه شخصیت این کتاب داستان عبارتند از:
  • Ted
  • Annie
  • Digger
در کتاب Annie and the map – English time 1 storybook،  به کمک تصویر، موسیقی و انجام کار های مشخص؛ کودک زبان انگلیسی را می آموزد. در این شش سطح، به کودک اعتماد به نفس لازم داده می شود. از این کتاب در بسیاری از آموزشگاه ها استفاده شده و درس های کتاب از بخش های متنوعی تشکیل شده است. هر بخش علاوه بر توضیح، تمرین نیز به کودک می دهد تا او بهتر موضوع را یاد بگیرید. این کتاب حتی یک منبع ارزشمند برای دانشجویان در دوره های آموزشی زبان و به ویژه کسانی که به شکل حرفه ای قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند، به شمار می رود. البته در کتاب هایی که به تازگی از این منبع منتشر شده، ناشر و نویسنده تمام سعی خود را به کار گرفته اند تا مطالب ارائه شده درسی را به گونه ای ارائه دهند تا سبب بالابردن مهارت های چهارگانه مخاطب شود. برای یادگیری زبان ابتدا کتاب های مقدماتی مجیک تایم و در ادامه کتاب انگلیش تایم را مورد استفاده قرار دهید. کتاب مجیک تایم در واقع یک پایه محکمی از واژگان و زبان محاوره را در اختیار شما قرار می دهد که کتاب انگلیش تایم براساس آن محاوره ها و واژگان، شکل گرفته است.

محصولات
مشابه

نظرات کاربران

شما می‌توانید در مورد این دوره نظر بدهید

 

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا

امتیاز دوره
0,0
0,0 از مجموع 0 امتیاز
عالی0%
خیلی خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
پیشنهاد نمیکنم0%

نظری یافت نشد، اولین نفری باشید که درباره این دوره نظر مینویسد...

سبد خرید
English Time 1 Storybook _ Annie and the Map

English Time 1 Storybook _ Annie and the Map

Original price was: ۷۵,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۴,۹۰۰ تومان.